maandag 26 november 2007

Achterhoekse Kroegen in Cafe Top 100

Ondanks dat er 5 kroegen uit de Achterhoek in de Cafe Top 100 stonden zijn er helaas geen top-noteringen te vieren. Maar goed, iedereen weet dat het nergens zo gezellig is als in de Achterhoekse-kroegjes, toch?

Nummer 56. 't Weurden in Winterswijk
Nummer 73. De Waag in Doesburg
Nummer 77. De Korenbeurs in Zutphen
Nummer 92. Fred en Douwe in Doetinchem
Nummer 97. Oerkroeg Schiller in Aalten

Zie volledig overzicht op:
http://www.cafetop100.nl/cafetop100.php

1 opmerking:

jessica Mccray zei

Voordat je die relatie opgeeft vanwege vals spelen, bedenk dan dat er een man is die wonderen doet met zijn betovering om een verbroken relatie te herstellen, ik prees heer Bubuza omdat hij me heeft geholpen mijn ex-vriendje van 3 jaar terug te krijgen. Mijn vriend van 3 jaar heeft het uitgemaakt omdat hij me niet meer aantrekkelijk en lieftallig genoeg vond, ik kreeg het contact van heer Bubuza via een vriend die heer Bubuza heeft geholpen haar relatie te herstellen en ik heb contact met hem opgenomen via WhatsApp: +1 505 569 0396, ik vertelde hem mijn probleem en ik deed wat heer Bubuza me vertelde en mijn ex-vriend kwam terug en smeekte me om hem te vergeven en alles is nu perfect, neem vandaag contact met hem op voor hulp en jij zult ook getuigen. Lord Bubuza WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com